KKK

KÜSIMUSED ARVE VÕI HINNA KOHTA:


Mis andmeid on vaja arvel ?
Kui olete käibemaksukohuslane: Ettevõtte nimi, Registri kood, käibemaksu nr ja aadress. Kui te ei ole käibemaksukohuslane: Ettevõtte nimi ja muudes lahtrites sisestage miinusmärk (-)

Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?
Kõik hinnad meie kodulehel sisaldavad käibemaksu.

Kas suurema koguse pealt saab ka soodustust ?
Püüame alati oma klientidele pakkuda parimat hinda! Kõikidest sooduspakkumistest anname teada enda veebilehel ja sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram)

Kas tellitud kaubale tuleb ka arve ?
Arve saadame Teile koheselt peale tellimuse vormistamist emailile, koos tellimuse kinnitusega.

Kas ettevõte saab arve alusel osta ?
Kaupa saavad osta nii Eesti kui ka välismaised ettevõtted. Igale tellimusele vormistame eraldi arve.

Kas eraisikule ja ettevõttele on eraldi hinnad?
Hinnad on mõlemale võrdsed. Soodsamat hinda saab alates 5tk.

Kuidas ma tean, et olete mu tellimuse kätte saanud?
Tellimus sisestatakse automaatselt meie süsteemi peale “Osta” nuppu vajutamist.

Mis siis kui ma ei ole saanud emaili kinnitust?
Siis võtke meiega ühendust emaili teel diva@divasoft.ee


KOHALETOIMETAMISE KÜSIMUSED


Mis on tarneaeg ?
Iga toote tarneaeg on 4-5 nädalat, mis sisaldab ka kohale toomise aega.

Kas kaubale saab ise ka järgi tulla ?
Kaubale saab ka ise järgi tulla meie tehasess, mis asub aadressil Kopli 29, Tallinn, 10412.

Kas tellimusi saab ka varem kätte, kui Teie kodulehel märgitu aja jooksul ?
Toodete tarneaeg määratakse automaatselt. Tellimust hakatakse täitma alles peale arve tasumist, üritame alati enda lubatud ajast kiiremini tarnida. Kui Teil on erisoov tarneaja kohta, siis palun võtke ühendust meie klienditoega emaili teel: diva@divasoft.ee

Mis siis kui mind ei ole kodus kui kuller tuleb tööpäeval ?
Katsume alati kokkuleppida tarneaja kliendiga sobival ajal. Kuller ei tule kindlasti ette teatamata. Kui midagi peaks juhtuma ja kokkulepitud ajal ei ole võimalik kaupa vastu võtta, tuleb kullerit koheselt teavitada ja leppida kokku uus aeg.


GARANTII JA TAGASTAMISEGA SEOTUD KÜSIMUSED


Kas asendate katki läinud toote, kui vana ei saa parandada ?
Kui toode on katki läinud, siis parandame toote uueväärseks, seda juhul kui toode on katki läinud defekti tõttu mitte toote väärast kasutamisest.

Kui kaua võtab toote parandamine keskmiselt aega?
Toote parandamine võib võtta keskmiselt 2-4 nädalat (oleneb toote defektist).

Kui kaua kestab garantii ?
Divasofti toodetele kehtib 2-aastane grantii.


TELLIMUSEGA SEOTUD KÜSIMUSED


Kui soovin lisada tellimusele lisainfot (uksekood,maja,trepp jne..)?
Ostukorvis saab lisada tellimusele märkusi. Kirjutage kõik vajalik informatsioon lahtrisse “Märkused tellimuse kohta”

Kas telefoni teel saab ka tellida?
Divasoft ei võta vastu tellimusi telefoni teel. Kogu tellimine käib vaid läbi meie veebilehe www.divasoft.ee või koha peal aadressil Kopli 29.

Kuidas ma tean kas ma saan järelmaksuga osta?
Järelmaksu otsuse teeb järelmaksu pakkuja Esto AS, selleks peate valima ostu vormistamisel ESTO järelmaksu ja peale seda suunatakse Teid Esto veebilehele. Seal peate täitma ära vajalikud väljad ja saate oma järelmaksu vastuse minutitega.

Kes saavad osta Esto Järelmaksuga?
Järelmaksuga saavad osta täisealised Eesti kodanikud ja välismaa kodanikud, keda ESTO Järelmaks heaks kiidab.

Kas Järelmaksu tasumise kuupäeva saab muuta?
Pärast lepingu allkirjastamist ei saa maksekuupäeva muuta. Lepingu sõlmimisel saate aga valida selle kuu kuupäeva, mis on teile makse tegemiseks kõige sobivam.

Kuidas ma saan tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda järgnevalt: Pangaülekanne, Pangalink (Maksekeskus) või ESTO Järelmaksuga.

TOOTE JA TOOTMISEGA SEOTUD KÜSIMUSED


Milliseid kangaid me kasutame?
Kõikide kangaste kohta leiate info meie veebilehelt “kangaste” lehelt. Kanganäidistega on võimalik tulla tutvuma ka meie showroomi, mis asub aadressil Kopli 29, Tallinn, 10412.

Milles valmistame enda toodete karkasse?
Divasoft kasutab toodete valmistamisel vaid kvaliteetseid materjale. Meie mööbli karkassid on valmistataud täispuidust ja vineerist.

Kas tooteid on võimalik, enne ostsmist, ka proovida?
Kui antud toode on meie näidistesaalis olemas, saab tulla tootega tutvuma ja testima. Kui toodet meie näidistesaalis ei ole, siis kahjuks ei ole võimalik tootega tutvuda.



MUUD KÜSIMUSED


Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada ?
Tellimuse tühistamiseks võtke ühendust meie klienditoega numbril: +372 53402414 või emaili teel: diva@divasoft.ee

Millal alustate tellimuse tootmist ?
Tellimust hakkame tootma koheselt peale makse laekumist.

Kuidas ma saan uudiskirjast loobuda ?
Klõpsake saadud infolehes allpool olevat linki: “Lõpetage uudiskirja tellimine”.

Mis siis kui ma ei leia tootekirjeldusest soovitud infot?
Kirjutage meile diva@divasoft.ee ja me vastame Teie küsimusele 1 tööpäeva jooksul.

Mis siis kui tootekirjelduses olev info on erinev?
Kirjutage meile emailile diva@divasoft.ee ja kontrollime infot.

Millal te saate minu tellimuse kätte?
Teie tellimuse saame kätte kohe peale “Osta” nuppu vajutamist. Tellimus läheb töösse peale arve tasumist.

Kuidas ma teiega ühendust saan võtta?
Meie kontaktinfo leiate kontaktide lehelt.