Garantii ja tagastused

GARANTII

 

1. Divasofti toodetele rakendub garantii 24 kuud alates ostukuupäevast. Garantii alla ei kuulu mehaanilised vigastused mis tulenevad väärast kasutamisest.

2. Garantii alla läheb Müüja süül loodud vigastused või puudused.

3. Garantii kehtib kõigile toodete osadele ja komponentidele (v.a kanga loomulik kulumine).

4. Garantii ei kehti kui toodet on väärkasutatud või rikutud ostja süül.

5. Garantii kehtib ainult ostu tõendava dokumendi alusel: selleks on siis Arve / Ostutšekk / saateleht. Neid dokumente hoidke alles garantiiaja lõpuni.

6. Garantii ei kata kahjustusi, mis on põhjustatud kangaste loomulikust kulumisest.

 

TAGASTAMISÕIGUS

 

Kauba tagastamiseks peavad olema täidetud järgnevad tingimused:

1. Vastavalt Eesti Vabariigi seadusele on ostja õigus tagastada kaup 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kaup mis ostjale ei meeldi vormi, suuruse, värvi, mudeli või terviklikkuse osas (v.a Eesti Vabariigi seadusandliku korra erandid), tuleb tagastada 14 päeva jooksul Müüjale. Kauba tagastamine ostja kulul. Eritellimusel toodetud tooted ei kuulu tagastamisele.

2. Kauba asendamine, vahetamine või tagastamine ainult lubatud juhul, kui toote pole kasutatud, määrdunud ega kahjustatud (Ostja süül).

3. Kauba tagastamiseks saatke vastavasisuline taotlus emailile: diva@divasoft.ee

4. Ostja on kohustatud müüjat koheselt teavitama, kui kaup tuuakse kohale rikutud või katkises pakendis, kui saadetis ei sisalda ostja poolt tellitud kaupa või kogus ei vasta tellimusele. Müüja kohustub omal kulul asendama rikutud kauba või soovi korralikult tagastama raha. Defektiga toodete tagastamine toimub Müüja kulul ja müüja kohustub ostjale raha tagastama 14 tööpäeva jooksul.
Müüjal on õigus tagastatud kaupa mitte vastu võtta, kui ostja on eksinud ja ei järgi kauba tagastamise tingimusi.

5. Kvaliteetse kauba tagastamiseks tuleb kaup tagasi saata järgnevale aadressile Sofahouse OÜ, Kopli 29, 10412, Tallinn. Ja pakkida kaup korralikult, et see ei saa kahjustada transpordi käigus. Müüja ei vastuta valesti pakitud kauba või valele aadressile saadetud kauba eest.

6. Kui ostja keeldub kvaliteetsest tootest, siis lisateenuste (transport) eest raha ei tagastata.
Ostja soovil eritellimusena saadud tooteid tagastada ei saa (nt erimõõdus tooted). Lisainfo saamiseks saatke email: diva@divasoft.ee



PRETENSIOON

 

Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile diva@divasoft.com hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kirjas peab kajastuma toote nimi, telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.

Kõikidele pretensioonidele vastatakse 14 päeva jooksul. Kui toode on praak ning parandatav, organiseerib Divasoft paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab Divasoft enda kulul praagi toote väljavahetamise või raha tagastamise ostjale.

Divasoft ei vastuta kahjude eest, mis tekivad vale hoiustamise või mitte sihtotstarbelise kasutuse tõttu.

Kui Divasoft on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Divasoft pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud või tema huve on kahjustatud, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusse.